تقدیر و تشکر

اطلاع پیدا کردم که پس از استعفای اینجانب از مسئولیت کمیته برنامه ریزی علوم جغرافیائی و نیز پس از سپری شدن دوره طولانی بلاتکلیفی سرنوشت کمیته مزبور، بالاخره معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این وضعیت خاتمه داده و ضمن پذیرش استعفای اینجانب، نسبت به تعیین اعضای کمیته جدید برنامه ریزی علوم جغرافیایی به ریاست جناب آقای دکتر ابراهیم مقیمی که از اساتید برجسته، دلسوز و تلاشگر این رشته می باشند اقدام نموده است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خاطر این اقدام موثر ایشان، برای اعضای محترم کمیته برنامه ریزی جدید بویژه جناب آقای دکتر ابراهیم مقیمی رییس محترم کمیته، در راستای حفاظت از منافع و مصالح رشته های علوم جغرافیائی و تعالی آنها آرزوی سلامتی و توفیق می نمایم.

همچنین بر خود لازم می دانم بار دیگر از زحمات و تلاشهای پر ثمر و خالصانه اعضای محترم سابق کمیته برنامه ریزی علوم جغرافیائی و نیز دبیر محترم کمیته، صمیمانه تشکر و قدردانی بنمایم.

 

                                                                                     حافظ نیا- سوم شهریور 1395 

بازدید کل: 567 , بازدید امروز: 2 

0 نظرات

ارسال نظر

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>